Vadovų ir darbuotojų asmeninių prekių ženklų socialinėse medijose įtaka organizacijų veiklos rezultatams (Podoktorantūros stažuotė)

National research projects

Finished

LMT_Logo_EN

Projekto Nr.: 09.3.3-LMT-K-712-19-0195

Projekto pavadinimas: Vadovų ir darbuotojų asmeninių prekių ženklų socialinėse medijose įtaka organizacijų veiklos rezultatams

Projekto tikslas: kelti dr. Dominykos Venciūtės  kvalifikaciją įgyvendinant rinkodaros socialinėse medijose tyrimus bei nustatyti vadovų ir darbuotojų asmeninių prekių ženklų vystymo socialinėse medijose įtaką organizacijų veiklos rezultatams.

Projekto rezultatai: Projekto metu atlikti moksliniai tyrimai prisidės prie rinkodaros socialinėse medijose tyrimų ir išplės žinias apie asmeninių prekių ženklų vystymą socialinėse medijose, taip pat – jų įtaką viešųjų ir privačių organizacijų veiklos rezultatams. Šio projekto veiklomis siekiama prisidėti prie rinkodaros socialinėse medijose tyrimų pateikiant mokslinio projekto rezultatus publikacijose 2-iuose moksliniuose C lygio žurnalus (pagal ABS AJG 2-ąją kateogoriją), skaitant pranešimus 3-ose tarptautinėse mokslinėse konferencijose bei organizuojant asmeninių prekių ženklų socialinėse medijose vystymo konferenciją, įtraukiant tiek mokslo srities, tiek verslo ir viešųjų organizacijų atstovus.

Finansuojama: Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto ,,Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išeklių potencialo didinimas“  09.3.3-LMT-K-712 priemonės „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“