Benas Adomavičius

Benas Adomavičius
Benas Adomavičius

Senior Lecturer

benas.adomavicius@ism.lt

ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas. 15 metų konsultuoja, dėsto ir veda mokymus įmonėms ir studentams Baltijos šalyse, Vokietijoje, Suomijoje verslo ir korporatyvinės strategijos temomis. Savo konsultacinėje praktikoje jis padėjo įvairiausio dydžio ir veiklos sričių organizacijoms sukurti ir įgyvendinti verslo strategiją. Jo klientais buvo ir ministerijos, ir vienos iš stambiausių bendrovių veikiančių Lietuvoje ir mažesnės organizacijos.Sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas. Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Vadybos magistras (ISM Executive School ir BI Norwegian Business School), vadybos ir rinkodaros administravimo bakalauras (Northeastern University, JAV).  Be aktyvios profesinės ir dėstymo veiklos Benas Adomavičius taip pat vykdo tyrimus strateginio valdymo ir strateginio mąstymo temomis.

Research areas

  • Strateginis valdymas ir strateginis mąstymas

Teaching areas

  • Verslo ir korporatyvinė strategija

Publications

Adomavičius, B., & Pikturnienė, I. (2012). eCito: an opportunity or a mirage?: case study = eCito dalinimosi automobiliu paslaugos diegimas Vilniuje: atvejo analizė. Poznan: Bogucki Wydawnictwo Naukowe
Adomavičius, B., Alonderienė, R., Dapkus, G., Katiliūtė, E., & Ramonienė, L. (2011). Vadybinių kompetencijų formalaus pradmenų įgijimo ir neformalaus jų papildymo galimybių studija. Vilnius: ŠMM
Huettinger, M., & Adomavičius, B. (2011). A framework for assessing the low-fare model in the airline industry. Ekonomika, 90(1), 115-130
Lydeka, Z., & Adomavičius, B. (2007). Cooperation among the competitors in international cargo transportation sector: key factors to success. Inžinerinė ekonomika – Engineering Economics, 1 (51), 80-90
Manžuch, Z., Macevičiūtė, E., & Adomavičius, B. (2014). Feasibility study of purpose, functions, services and management of the Lithuanian libraries of national significance and county public libraries. Vilnius: [s.n.]
Sinkevičius, M., Huettinger, M., Gineikienė, J., & Adomavičius, B. (2014). Double standards in the judgment of consumer versus business unethical behavior. Tržište = Market: review for marketing theory and practice, 26(1), 45- 57
Zirgulis, A., Adomavičius, B., & Huettinger, M. (2019). No woman, no aggressive tax planning? In The 2nd Baltic Economic Conference, 10-11 June (pp. 1-1). Ryga